(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

We are so excited to share some photos from our engagement shoot with @stephaniedennehyphoto!! Stay tuned for more😎📷

Share 68 13
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
lifebykianarenee. It’s a vibe!! Soooooo pretty 🧡🧡🧡•
•
•
•

Click the link in my bio t

It’s a vibe!! Soooooo pretty 🧡🧡🧡• • • • Click the link in my bio to book your appointment today! 🧡✨

Share 13 1

El gato de Guatapé 💕 #catpic

Share 36 2
candidjphotos. “Let there be spaces in your togetherness, And let the winds of the he

“Let there be spaces in your togetherness, And let the winds of the heavens dance between you. Love one another but make not a bond of love: Let it be rather a moving sea between the shores of your souls.”-Kahlil Gibran, The Prophet ————————————————— #marriagemonday #husbandandwife #firstdance #capturemoment #weddingseason #3yearago #munaluchi #africanwedding #lovewhatido #toronto #weddingphotographer #photographylife #behindthelens

Share 30 0

𝙎𝙚 𝙞𝙡 𝙧𝙪𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙙𝙚𝙡 #𝙢𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙤𝙫𝙧𝙖𝙨𝙩𝙖 𝙦𝙪𝙚𝙡𝙡𝙤 𝙙𝙚𝙞 𝙥𝙚𝙣𝙨𝙞𝙚𝙧𝙞, 𝙨𝙚𝙞 𝙣𝙚𝙡 𝙥𝙤𝙨𝙩𝙤 𝙜𝙞𝙪𝙨𝙩𝙤. 🦋🌊💙💭👸🏼 . . . #travel #travelgram #snapshot #beautiful #instagood #picoftheday #all_shots #capturemoment #beachlife #igers #instamood #love #followme #like4likes #iphoneography #me #italiangirl #fun #smile #fashionista #igfashion #style #sunset_lover_ #skyporn #beachdays #summertimeshine #photooftheday #magicalplace

Share 180 10

Если подросток не любит читать, то вероятно он еще не нашёл свою книгу... В карусельке книга, которая читалась взахлёб. Даже я ночью попросила у сына её. За час. Не отрываясь. А Вы помните свою первую книгу, которую прочитали с удовольствием?

Share 252 43

Just delivered a gallery to these loves! And while I may not feel the exact same joy Anne is expressing in this photo, I'm pretty happy! I absolutely love delivering galleries to clients. It's like giving a present on Christmas. You've worked hard, wrapped in beautifully (or edited in this case) and you hand it over carefully. There is an anticipation and excitement as you wait for them to open their gift! And to hear back from clients about how much they love their photographs makes my day! ____ Any other photographers out there feel the same way!?

Share 30 4
no5.haohao. Blek 🤪
看了这视频是不是很疗愈?🥰🥰🥰 #newborn #babylover #lovemoment  #cutebaby

Blek 🤪 看了这视频是不是很疗愈?🥰🥰🥰 #newborn #babylover #lovemoment #cutebaby #smileybaby #capturemoment #likefatherlikeson #吴晧no5

Share 11 1
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
manuelmarsen. Orang yang berpengaruh besar dalam hidup saya salah satunya adalah pri

Orang yang berpengaruh besar dalam hidup saya salah satunya adalah pria berbaju kuning ini. Hidupnya digunakan untuk membina anak muda sejak dulu, walaupun sekarang sudah mempunyai anak kecil, tapi membina, mengajar dan menolong anak muda tetap dilakoni pria berumur 32tahun ini. . "Man, kalo perlu bantuan bilang aja, yah. jangan malu." - Eko Saputro, kalimat yang dilontarkan disaat dia tahu bahwa saya kalo pergi ke tempat makan cuma pesen teh anget karena lagi ngirit buat bayar semesteran. . Dia bukan keluarga sedarah dan bukan konglomerat tapi waktu saya tanya "ngapain sih ko mau bantuin saya?" dia lalu jawab "Tuh kan, lu mah gitu, gua mau bantu lu malah curiga ke gw". sompret emang kaga nyambung jawabannya. . Sampe sekarang ga pernah tau jawabannya dan sampe sekarang untungnya belum pake kesempatan untuk minta bantuan dalam bentuk uang karena didikan pria selengehan berbaju kuning ini. . Semoga Tuhan memberkati senantiasa perbuatan Pria Petakilan Berbaju Kuning yang berumur 32thn ini. . . . @elazaro_organizer #familyphotography #photography #family #capturemoment #feelmaker

Share 46 4

Happy Monday Everyone! Just wanted to stop in and wish you all well for your upcoming week! Raise your hands if you'd rather be sitting on a beach, though? 😉 What are you most looking forward to for the autumn season? . . . . #maine #portland #portlandme #portlandmaine #pophambeach #reidstatepark #ocean #art #photographysouls #photographyislife #photographyeveryday #photographyoftheday #capture_today #photowall #captures #capturemoment #mainephotography #mainelove #igersmaine #scenesofnewengland #igersnewengland #iphonephotography #naturalnewengland

Share 21 0

👶🏼8/8/2019 感恩你來到我的生命裡 💗吳晧👶🏼 婚后的第二个月发现自己有了你🤰 那时候的心情兴奋又紧张又期待🥰 整个怀孕过程你都乖乖的,没有让妈咪害喜🤮 直到第六个月开始感觉到你在我的肚子里面胎动,这时候特别享受与你的相处时光直到 …那一天的早上,一个哇哇哇的哭声出来… 亲了亲你一下,眼泪自然的感动的流了下来 : 我做到了!我终于做妈妈了💗🤱👪 谢谢一直无条件陪伴在我身边的爹地 即使没有怀孕到怀孕都一样带我如初的好💝 生产过程的陪同👫无时无刻的鼓励支持✊ 宝宝出世后的细心照顾以及让自己快速上手从里到外的掌握宝宝一切的大小事务 👪 Daddy mummy love u ~~~ #throwback #newborn #babylover #lovemoment #cutebaby #smileybaby #capturemoment #吴晧no5

Share 8 1